آقا بهترین چیز همین جاست
 
open book
راه های تقلب برای لو نرفتن را از ما بیاموزید
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, :: 8:44 PM ::  نويسنده : hedi


در این بخش به ذکر خاطراتی از فعالیتهای پربار خود در این زمینه میپردازم.


روشي پليد

یک درس ساده ای بود که من بنا به دلایلی نتوانسته بودم اصلا این درس را
بخوانم و با ذهن کاملا خالی سر جلسه امتحان رفتم. نیم ساعتی نشستم و دیدم
هیچکدام از این سوالات حتی برایم آشنا هم نیست. یک جمله در پایان برگه
نوشتم و برگه را تحویل دادم:

«در اعتراض به تقلب گسترده ای که سر جلسه ی امتحان از سوی دیگر دانشجویان
شاهد بودم از دادن این امتحان خودداری کرده و نمرهی صفر را به بیستِ با
تقلب ترجیح میدهم.»

نمرهی الف کلاس را گرفتم! خدایا مرا ببخش  


این خاطره ای از یکی از دوستان خوبم که نام نمی برم هست روش جالبی هست ولی جالبه!!!!

حالا غیر از اینا اینو توجه کنین:


نظرات شما عزیزان:

dorna
ساعت22:43---9 آبان 1390
saallamپاسخ:کوفت
اهان راستی من می خوام جواب بدو با بنفش میدم هدیه با قرمز

پاسخ:aghala halle salam


عاط
ساعت21:45---9 آبان 1390
با ادب باش بچه
اون کادری که باید یوزر و پسورد رو وارد کنیم واسه من نمیاد


عاط
ساعت20:19---9 آبان 1390
هدیه به یه مشکل کاملا اساسی برخوردمپاسخ:be nal?

عاط
ساعت20:15---9 آبان 1390
می دونی چیه کلا نفهمیدم

و چون تو همون اوایل خوابم گرفت ادامه مط نرفتم ببخشیدپاسخ:khahesh


هستی
ساعت17:08---9 آبان 1390
سلام عزیزم من لینکت کردم منو با اسم بیا تو بخند بلینکپاسخ:ok

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وب ماله ما بچه های فرزانگان رشته برای آموزش تقلب به سمپادی ها و غیر سمپادی ها نظر هم بزارین خوشحال می شیم یعنی حتما بزارین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 511
بازدید کل : 37945
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 172
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->